BLOG INI MASIH DALAM PROSES PEMBINAAN

Wakaf Kita


ShoutMix chat widget

AJK & Tenaga Penggerak Surau

Penaung: Hj.Awang Jusoh

Penasihat: Hj.Hanafiah Ramli

Pengerusi: Dr.Alias Ab.Rahman

Bendahari: Hj.Ismail

Ajk: Cik Gu Ismail 

Ajk: Cik Wan Ab.Ghani Wan Yusof

Ajk: Ayah Ku

Ajk: Ab.Razak

Ajk: Nik A.Kadir Nik Kob

Ajk: Muhammad Mohd Yusof

Ajk: Omar Mohamad

Imam: Ustaz Yahya

Imam: Ustaz Kamaruddin

































Widget

Wednesday, August 11, 2010

majlis berbuka puasa 1431 hijrah



Sepertimana ditahun tahun lepas, tahun ini pihak surau Tuan Hj.Ab.Rahman Limbong Kemaman juga terus dapat mengadakan majlis berbuka puasa, insya Allah.

Demi memuliakan ramadhan al mubaraq pihak surau akan mengadakan majlis tersebut pada 21/8/2010 bersamaan dengan 11 ramadhan 1431 ini. Di antara aturcara majlis berbuka ini pihak kami turut mengadakan pembacaan al quran dan selepas majlis berbuka dijemput semua para hadirin untuk menunaikan sembahyang maghrib bersama sama.

Dari itu pihak kami juga menjemput para muslimin dan muslimat ke majlis berbuka ini nanti, terumatanya kepada para penduduk berdekatan dan kepada mereka yang sering berjemaah disurau ini saban hari. Begitu juga kepada para peniaga dan pekerja pekerja di beberapa pusat perniagaan yg berhampiran seperti Kemaman Center Point dan Casa Limbong.

Majlis berbuka puasa ini juga merupakan salah satu acara tahunan bagi surau ini dan pihak surau turut mengadakan beberapa kuliah semasa serta termasuklah kuliah bulanan untuk muslimat oleh Ustaz Azhar Idrus.

Sebelum itu semua para AJK dan petugas petugas surau Hj.Ab.Rahman Limbong mengucapkan selamat berpuasa kepada semua para muslimin khusus nya di daerah Kemaman ini. - matjejakrasul

0 comments:

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks Design